کیوان جان تا جائیکه من شما رو می شناسم، زور عقلت به حست نمی رسه. اگه تشخیص من درسته، و اگه فیزیک این خانم برات لذتبخش نیست، به دلایل عقلی اتکا نکن، که ریسکه.
اگه از کلیت این آدم (قد + وزن + شخصیت + ...) احساس شادی و نشاط و شعف بهت دست می ده، اگه از اینکه کنارش راه بری، افتخار می کنی، اگه برای در آغوش کشیدنش بی تابی، باهاش ازدواج کن. اگر نه، ازش بگذر، که هیچی جای اینا رو تو زندگی پر نمی کنه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)