
نوشته اصلی توسط
amin0
اولین ترسم از عنوان کردن پیشنهاد اینه که ایشون بگذارد و برود و پشت سرش را هم نگاه نکنه و در کل یه دوست خیلی خیلی خیلی خوب و دلسوز را از دست بدم
اگر جواب ایشون منفی باشه، بهتر هست که این اتفاق بیفته و ارتباط شما قطع بشه
دوست دارید با خانمی ازدواج کنید که یکی از آقایون محل کارش شدیدا بهش علاقه داره و آبجی کوچولو صداش می کنه و ... ؟
همسرتون صبح تا عصر همدم یه نفر دیگه باشه و شب همدم شما؟
فکر نمی کنم همسر آینده ی شما هم خوشش بیاد.
بهتره از ایشون خواستگاری کنید و اگه جواب منفی بود ارتباطتون را قطع کنید. اگه خواستن از اونجا برن هم که چه بهتر !
--------------------
البته من روابط امروزی جامعه ی ایران را درک نمی کنم. نسل هفتاد و هشتاد متفاوتند.
اما توی محل کار به کسی بگی آبجی کوچولو؟! رفتار سبکی هست
و برای خواستگار بالقوه و حتی دوست پسر (باز هم بالقوه) هم مناسب نیست.
هر چی رفتار مودبانه تر و محترمانه تر و سنگین تر باشه ( در محیط کار ) جذاب تره.
احتمال جواب مثبت گرفتن همچین خواستگاری هم بیشتره.
من از مردی که با شخصیت باشه خوشم می آد ( نگفتم ما دخترها ... گفتم شاید نسل جدید اینطور نباشه)
کسی که محترمانه درخواستش را مطرح کنه و جوابش را بگیره.
البته به مردی هم که به همکارش بگه آبجی کوچولو و بزنن تو سرو کله ی همو و ... جوابم منفیه 
--------------------
من فکر کردم شما دهه هفتادی هستید !!
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : جمعه 16 مهر 95 در ساعت 18:21
علاقه مندی ها (Bookmarks)