سلام
آآآآآآآآآآآآفرین که در زمان مناسب به این فکر افتادین خیلی خوبه که حد حدود خودت را حفظ کنی زندگی که فقط دوران نامزدی نیست بلکه به اندازه یک عمر هستش
یادم هست مادر شوهرم به دخترش میگفت زیاد خودت را تو دست پا ننداز راضی نبود دخترش خونه مادر شوهرش بماند یا بخواهد مثلا لباس شوهرش اتو بزند همش میگفت خودت را بگیر
ولی دخترش مثل من خیلی به این نکته ها دقت نمیکرد یک مدت بعد از ازدواجشون امد و به مادرش گفت اشتباه کردم حرف شما را گوش نکردم
حالا به معنای صحبت شما رسیدم
زندگی فرصت تکرار ندارد چقدر خوب هست که همه کارهامون را حساب شده انجام دهیم با رعایت ادب نزاکت و منطقی بودن
موفق باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)