به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #7
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط داود.ت نمایش پست ها
    یه خورده قاطعیت همراه با لبخند به شوهرتون نشون بدید که اجازه فکر کردن این مدلی به خودش نده
    سلام ممنونم از شما راستش چندروزپیش که این بحث دوباره پیش اومد یه خورده باهاش تند شدم و گفتم اصلا برام خنده دار نیست نگو دیگه لطفا ...
    اونم خندید و چیزی نگفت
    امیدوارم که دیگه تکرار نکنه حرفاشو و همه چی رو فراموش کنه ....

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Amina نمایش پست ها
    اگر می تونید نقش بازی کنید یک بار که خودتون و پدرتون تنها هستید و ایشون بوی تریاک می دن بهشون بگید بابا! پیش کی نشسته بودی، بوی تریاک می دی.

    این طوری ایشون متوجه می شن که بوی تریاکشون مشخصه و احتمالش هست که حواسشون رو بیشتر جمع کنند.
    سلام ممنونم ازتون بابت اینکه وقت گذاشتین. متاسفانه اونقدر دلو جرات ندارم که این حرفرو به بابام بزنم و میترسم ازم ناراحت بشه ...یا شک کنه که من میدونم
    چون خیلی ی ی وقتها شده که بوی شدیدی میداده ولی ما هیچ کدوم به روی خودمون نیاوردیم - چون مریض هم هست نمیخوام دلش بشکنه ...
    قبلاهااا خیلی از این موضوع رنج میکشیدم و از بابام بدم میومد به خاطر این قضیه اما از وقتی مریض شد و به نبودش فکر میکنم و بدن نحیفش رو میبینم که داره جلو چشمم هرروز لاغر تر و ضعیف تر میشه خودم رو مقصر میدونم
    شاید اگه اون دختر دلخواهش بودم یا بیشتر بهش محبت میکردم یا زندگی خوبی با مامانم داشت هیچ وقت گرفتار این مشکل نمیشد... الانم فقط به چشم یه مریض بهش نگاه میکنم ... یکی که گول خورد و اشتباه کرد... نمیخوام فکر کنم معتاده ... مطمینم خودش از این موضوع بیشتر رنج میبره تا من
    ببخشید شاید یه خورده زیاد حرف زدم بیشتر جنبه درد و دل داشت
    با هیچکس بر سر باورش نمى جنگم؛

    خداى هر کس همان است که؛

    درون او با وی سخن مى گوید ...

  2. 2 کاربر از پست مفید yektaye tanha تشکرکرده اند .

    Amina (دوشنبه 05 مهر 95), nardil (سه شنبه 06 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اعتیاد برادر
    توسط negin_winter در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 اسفند 96, 02:48
  2. با اعتیاد همسرم به قلیان چگونه برخورد کنم؟
    توسط سینان در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 13:14
  3. اعتیاد شوهر خاله ام
    توسط الف-ح در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 10 آذر 91, 15:52
  4. مشکل با اعتیاد پدر دختر مورد علاقه ام(کمکم کنین)
    توسط pesare_baran در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 آذر 91, 12:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.