به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 01 آذر 04 [ 10:35]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    169
    امتیاز
    14,145
    سطح
    77
    Points: 14,145, Level: 77
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 305
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,840

    تشکرشده 282 در 128 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام

    کسی که کارش رو دوست نداشته باشه و فقط اومده سر کار که زود کارشو انجام بده و زمان سریع بگذره بره خونه و دلشم فقط به حقوقش خوشه و فقط همین براش مهمه، مصداقش همین کارمندان ادارات هست.!

    کسی که برای خودش ارزش قائله، و همینطور کارشم دوست داره و با علاقه از صبح که میاد سر کار تا آخر ساعت کاری وقت می ذاره و کارشو با بهترین نحو انجام می ده، مسلماً با کسایی که در کار ارتباط داره، اعم از همکارا و ارباب رجوع، درست و محترم برخورد می کنه و کلاً خوش اخلاقه.

    از طرفی هم چون خیلی نظارتی بر کار و وظایف کارمندان محترم ادارات دولتی نیست، به همین خاطر خیلی وجدان کاری ندارند و خیلی وقت تلف می کنن و یا با همکارا می شینن تعریف و صحبت های بی خود می کنن و وقت تلف می کنن یا با گوشیاشون بازی می کنن و یا خلاصه مدام با گوشی وقت تلف می کنن و به زورکی و از روی اجبار هم کارشونو کمی انجام می دن و حوصله ی ارباب رجوع هم ندارن!

    مخصوصاً کارمندان محترم شهرداری و دارایی و ثبت احوال و از این دست ادارات!

    واقعاً پولی که می گیرند حلال نیست! هم بد اخلاق هستن و کار راه نمی ندازن و امروز و فردا می کنند و هم درست کار انجام نمی دن(کار درست و تمیز که ارباب رجوع بنده خدا مجبور نشه صد دفعه بره و بیاد برای یه کار ساده و معمولی)!

    خلاصه اگه قانون همه جا بود، همه چیز درست بود.

  2. 2 کاربر از پست مفید بانوی آفتاب تشکرکرده اند .

    rahaie (یکشنبه 04 مهر 95), Wishbone (شنبه 03 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برم سمت دارو درمانی؟
    توسط گل همییشه بهار در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 اسفند 94, 04:55
  2. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آذر 94, 21:08
  3. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 آذر 94, 16:37
  4. انتظار و امید یا بی خیالی؟
    توسط mohammad matin در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 آذر 90, 10:10
  5. برنامه گوگل برای عرضه سیستم عامل جدید
    توسط digitalman در انجمن کامپیوتر و اینترنت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 88, 11:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.