به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 اردیبهشت 98 [ 20:09]
    تاریخ عضویت
    1395-7-01
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    2,067
    سطح
    27
    Points: 2,067, Level: 27
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    راستش چند روز پیش به شهر ما اومدن و چون از بچگی با هم صمیمی بودیم باهاش خیلی راحت برخورد کردم و حتی با همدیگه در حضور برادرم بیرون رفتیم .متاسفانه خیلی زیاد سیگار می کشه و از حرف هاش مشخصه که هنوز با دوستاش به مسافرت و تفریح میره .واقعا نمی دونم چرا از من خوشش اومده .من کاملا درون گرا و خجالتی هستم اما اون خیلی با من فرق داره .

  2. کاربر روبرو از پست مفید katymiller تشکرکرده است .

    mohamad.reza164 (جمعه 02 مهر 95)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 دی 95 [ 22:55]
    تاریخ عضویت
    1395-6-23
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    317
    سطح
    6
    Points: 317, Level: 6
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    5
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط katymiller نمایش پست ها
    راستش چند روز پیش به شهر ما اومدن و چون از بچگی با هم صمیمی بودیم باهاش خیلی راحت برخورد کردم و حتی با همدیگه در حضور برادرم بیرون رفتیم .متاسفانه خیلی زیاد سیگار می کشه و از حرف هاش مشخصه که هنوز با دوستاش به مسافرت و تفریح میره .واقعا نمی دونم چرا از من خوشش اومده .من کاملا درون گرا و خجالتی هستم اما اون خیلی با من فرق داره .
    سلام..منم دقیقا همین شرایط رو دارم..و نمیدونم میتونم به کسی ک قبلا خیلی دوست دختر داشته و رفیق باز بوده اعتماد کنم یا نه..البته الان دیگه اکثر دختر پسرا با جنس مخالف دوستی دارن ..اما چون من خودم با کسی رابطه نداشتم برام سخته.
    امیدوارم بتونی تصمیم درستو بگیری :)

  4. 2 کاربر از پست مفید مخملی تشکرکرده اند .

    katymiller (جمعه 02 مهر 95), mohamad.reza164 (جمعه 02 مهر 95)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 01 آذر 04 [ 10:35]
    تاریخ عضویت
    1393-6-24
    نوشته ها
    169
    امتیاز
    14,145
    سطح
    77
    Points: 14,145, Level: 77
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 305
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,840

    تشکرشده 282 در 128 پست

    Rep Power
    41
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط katymiller نمایش پست ها
    راستش چند روز پیش به شهر ما اومدن و چون از بچگی با هم صمیمی بودیم باهاش خیلی راحت برخورد کردم و حتی با همدیگه در حضور برادرم بیرون رفتیم .متاسفانه خیلی زیاد سیگار می کشه و از حرف هاش مشخصه که هنوز با دوستاش به مسافرت و تفریح میره .واقعا نمی دونم چرا از من خوشش اومده .من کاملا درون گرا و خجالتی هستم اما اون خیلی با من فرق داره .

    سریال پریا رو می دیدی؟

    وقتی کیوان (پسر خاله ی پریا) از پریا خواستگاری کرد، پریا تعجب کرد چون هم کیوان ازش کوچیکتر بود و هم اینکه شوکه شد از این تصمیم کیوان چون اصلاً فکرشو نمی کرد که کیوان ازش خواستگاری کنه!
    وقتی پریا از کیوان پرسید که چرا از من خواستگاری کردی؟ و من باورم نمی شه و از این حرفا...

    کیوان گفت مگه خودت باهام صمیمی نشدی، مگه باهام درد و دل نمی کردی و از آرزوهات نمی گفتی؟؟ این یعنی چی؟ وقتی یه دختری با یه پسر صمیمی می شه و درد و دل می کنه و رابطه ی عاطفی نزدیکی برقرار می کنه این چه معنی می ده؟ یعنی این که اون دختر از پسر خوشش اومده و داره بهش نزدیک می شه و دوست داره باهاش بیشتر ارتباط داشته باشه و ...

    من این موضوع رو خودم تجربه کردم و تایپیک هم در موردش زده بودم:
    http://www.hamdardi.net/thread-40272.html

    پسرخاله ی من تقریباً مثل همین آقا پسره و منم تقریباً شبیه به تو ام. منو پسر خاله م 1 سال تفاوت سنی داریم و از بچگی با هم بزرگ شدیم و خیلی با هم دوست و راحت بودیم و من اصلاً هیچ منظوری در ارتباطام باهاش نداشتم. واقعاً وقتی باهاش حرف می زدممثل این بود که با یه دختر دارم حرف می زنم و هیچ منظور و عشوه گری و خلاصه هیچ فکری نداشتم.. و وقتی از من خواستگاری کرد اصلاً باورم نمی شد چون اخلاق و روحیات اون خیلی خیلی با من متفاوت بود و کلاً من اصلاً فکرشو نمی کردم. ولی می دونم به خاطر چی بود. به خاطر این که من باهاش خیلی صمیمی شدم و فکر می کنم اون به این فکر می کرده که دختر خالم دختر خوبیه و من ازش خوشم میاد و حتماً اونم از من بدش نمیاد و نظر مثبتی در مورد من داره که اینقدر با من صمیمیه و به من متمایل شده.

    درواقع چراغ سبز نشون می ده! (منظورم اینه که مایله بیشتر با هم در ارتباط باشیم و معلومه از من بدش نمیاد یا شایدم خیلی خوشش میاد).

    از آقایون معذرت می خوام. ولی فکر می کنم، یعنی تجربه ثابت کرده که پسرها کمی صاف و ساده هستن. و تا یه دختری یه کم باهاش صمیمی می شه فکر می کنه دیگه این خود خودشه و باید با همین ازدواج کنه.
    ویرایش توسط بانوی آفتاب : شنبه 03 مهر 95 در ساعت 10:16

  6. 4 کاربر از پست مفید بانوی آفتاب تشکرکرده اند .

    katymiller (یکشنبه 25 مهر 95), maryam988 (شنبه 03 مهر 95), saeeded (شنبه 03 مهر 95), سرشار (شنبه 03 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.