راستش چند روز پیش به شهر ما اومدن و چون از بچگی با هم صمیمی بودیم باهاش خیلی راحت برخورد کردم و حتی با همدیگه در حضور برادرم بیرون رفتیم .متاسفانه خیلی زیاد سیگار می کشه و از حرف هاش مشخصه که هنوز با دوستاش به مسافرت و تفریح میره .واقعا نمی دونم چرا از من خوشش اومده .من کاملا درون گرا و خجالتی هستم اما اون خیلی با من فرق داره .









علاقه مندی ها (Bookmarks)