همونطور که شما سعی می کنید همسرتون را درک کنید
فکر می کنم همسرتون هم ( با توجه به بزرگتر بودنش انتظار می ره عاقلتر از این هم باشه که متاسفانه ؟!) باید مراعات شما را بکنن.
مگه شما با خانواده همسرتون قهر کردید؟ مگه برادرش که شما را کتک زده الان رفت و آمد ندارید؟
کتک برادر ایشون بدتر بوده یا صحبت خصوصی شما و خواهرتون توی اتاق در مورد دستبند؟
من فکر می کنم شما زیادی دارید با کسی راه می آیید که حاضر نیست یک قدم به خاطر شما برداره.
چه خبره؟!
اگه شما را دوست داره و می خواد باید بپذیره که اونها هم خانواده و پدر و مادر شما هستن و عزیز شما هستن
این همه خودخواهی و انتظار احترام بیش از حد؟
به هر حال خواهر و مادر شما هم مثل هر کدوم از خانمهای این سایت نگران زندگی برادر و پسرشون هستن و بودن
اگه خواهرتون گفته کادوی خارج از عرف ندین منظورش توهین به همسر شما نبوده
فقط نگرانی برای به اصطلاح پر رو شدن و پر ادعا شدن طرف مقابل بوده ...
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)