به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 شهریور 96 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1394-7-06
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    3,017
    سطح
    33
    Points: 3,017, Level: 33
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 127 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پسر جوان نمایش پست ها
    ؟


    سلام خانم delkhaste، سپاس از نظرتون، میشه بفرمایید چرا سوال اشتباس؟ از نظر شما چی درسته؟


    ببینید شما با اطلاعات کمی تنها از نوشته های من بدست میارید دارید من قضاوت میکنید. البته چاره دیگه ایی هم نیست، محیط مجازیه و وقت ما محدوده که اجازه نمیده به شناخت بهتری از هم برسیم. بنابراین برای اینکه این بحث به حاشیه نره و من مجبور نباشم مثل تاپیک قبلم یه سری موضوعات در تمام پست های خودم تکرار کنم، ازتون خواهش میکنم این حرف از من قبول کنید "من از ازدواج ترسی ندارم و اعتماد بنفس بالایی دارم".


    اگر کسی از شما در جلسه خواستگاری همچین سوالی بکنه حاضرید زیر بار همچین تعهدی برید؟


    .
    درود دوست عزیز ،

    من بر اساس پست هاتون نظر میدم ، ودرسته نمیشه مجازی آدمهار قضاوت کرد و شناخت

    سوال بدلیل این اشتباهه که هنوز نه خاستگاری رفتید، نه تحت این شرایط هستید ، اینها یک سری اتفاقات غیر مترقبه هستند که ممکنه هیچوقت پیش نیان، یا بیان ، از الان نمیشه هنوز وقتی اتفاقی نیفتاده، به این چیزا فکر کنید
    مثلا شما وقتی میرید مسافرت آیا به مرگ فکر میکنید؟ یا مثلا به اینکه اگه تصادف کنید چی میشه؟!!
    یا مثلا شما رو بدزدن !

    اینها یک سری سوالات اخلاقی انسانی عاطفی هستند که چالش بر انگیزند
    در همه جای دنیا
    شما هم که تاپیکهاتون چالشیه !

    یک عده وابستگی شدید دارند به خانواده ، یک عده به هدفشون فکر میکنند وابستگی ندارند
    اصولا انسانهای موفق در عین حال که ارزش هاشون رو حفظ میکنند، از رسیدن به اهدافشون دست بر نمیدارند تحت هر شرایطی

    بعدشم فقط مرگ چاره نداره، مشکلات چاره دارند، همونطوری که گفتم اگه این اتفاق بیفته راه حل منطقیش اینه همگی باهم مهاجرت کنیم ، یا برای فرد بیمار پرستار بگیریم
    من این پاسخ رو میدادم

    طبیعتا پاسخ من با کاربرای دیگه، و صد البته با دختر مورد علاقه شما متفاوته

    شما خودتون انتظار دارید که چه پاسخی بهتون بدن؟ و تو شرایطی که گفتید چکار میکردید؟
    اگر به فکر خودشون باشند چکار میکنید؟ اگه بخاطر بیماری والدین از هدفشون بگذرند چکار میکنید؟
    ویرایش توسط delkhaste : چهارشنبه 31 شهریور 95 در ساعت 21:02

  2. کاربر روبرو از پست مفید delkhaste تشکرکرده است .

    پسر جوان (پنجشنبه 01 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10
  4. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 اردیبهشت 92, 20:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.