
نوشته اصلی توسط
پسر جوان
؟
سلام خانم delkhaste، سپاس از نظرتون، میشه بفرمایید چرا سوال اشتباس؟ از نظر شما چی درسته؟
ببینید شما با اطلاعات کمی تنها از نوشته های من بدست میارید دارید من قضاوت میکنید. البته چاره دیگه ایی هم نیست، محیط مجازیه و وقت ما محدوده که اجازه نمیده به شناخت بهتری از هم برسیم. بنابراین برای اینکه این بحث به حاشیه نره و من مجبور نباشم مثل تاپیک قبلم یه سری موضوعات در تمام پست های خودم تکرار کنم، ازتون خواهش میکنم این حرف از من قبول کنید "من از ازدواج ترسی ندارم و اعتماد بنفس بالایی دارم".
اگر کسی از شما در جلسه خواستگاری همچین سوالی بکنه حاضرید زیر بار همچین تعهدی برید؟
.
علاقه مندی ها (Bookmarks)