وقتي ازدواج نابرابر مي کنيم،بايد پاي عواقبش هم بايستيم.
موضوع شما زياد عميق نيست،ميشه درستش کرد.
فعلا حرفشو گوش کن و از خانوادت جلوش دفاع نکن.
درضمن اگه به ازدواجت اعتقاد داري ،بدان که در آينده اين شوهرت هست که برات مي ماند و پدر و مادرت خواهند رفت.
البته اگه مردشما ييماري رواني جدّي ندلشته باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)