ممنون که وقت میزارین و لطف میکنید جواب میدیند .
واقعیت امروز اولین روزیه که پاکت سیگار مو یواشکی اوردم خونه
به قول یکی از رفقای ناباب قدیم (وقتی هیشکی درکم نکرد سیگار درکم کرد)
مشکل من اینه که همه نیاز هام با پول بر طرف میشه و یکی از ارث هایی که بهم رسیده بی پولیه در واقع نسل ان در نسل فامیلی بی پول و تنگدست هستیم
در واقع جایگاه یه ادم که با پول باباش بزرگ شده (مرفح) با یه ادمی که بی پولی کشیده و... رو تو جامعه نمیشه یکی دونست و همیشه اونی که مرفح بوده موفق تر بوده به غیر از خیلی موارد نایاب که نخبه بودن و معروف شدن
مشکلات زیاده و تویی یه تاپیک حل نمیشه
ممنونم ازتون








علاقه مندی ها (Bookmarks)