بابا تو دیگه کی هستی؟اینقدر پسرها رو یکی یکی بدبخت نکن...اول تکلیف خودتو با خودت مشخص کن.
تشکرشده 2 در 2 پست
بابا تو دیگه کی هستی؟اینقدر پسرها رو یکی یکی بدبخت نکن...اول تکلیف خودتو با خودت مشخص کن.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)