دوست عزیز....
من تاحدزیادی بامشکلاتی ک شماگفتین آشنایی دارم و خودم کم وبیش دچارشون شدم مثلاسال آخردبیرستان دچاراسترس وافسردگی و وسواس فکری شده بودم ک خیلی اذیتم کردخاله خودمم روانشناس هستن...ولی بامراجعه ب ی روانپزشک خوب ومصرف داروهایی ک سروتونین مغزموتنظیم کردالان تمام مشکلاتم حل شده وازدرون احساس شادابی وآرامش ونشاط میکنم ک واقعا نمیشه باهیچی عوضش کرد..البته تمام این مشکلات ریشه درمحیط وگاهی خونواده دارن.ولی بامراجعه ب روانپزشک بخش بزرگیش حل میشه وبخش دیگشم باتلقین وخودسازی...
دلم میخواد زودترمشکلتون حل بشه و زندگی شادوآرومی روتجربه کنین ولذت ببرین.....ریشه مشکلات شماپزشکیه...سروتونین یکی ازموادیه ک درمغزباعث شادابی ونشاط میشه وکاهش اون باعث افسردگی واضطراب و....میشه.هنچنین مواددیگه ای هم درمغزوجوددارن ک عدم تعادل هرکدومشون باعث ایجادمشکلات روانی میشه.....دوست عزیزمن ازشماخواهش میکنم اگه برای خودتون وزندگیتون ارزش قائل هستین برای بررسی مواردی ک بهتون گفتم وحل مشکلتون حتما ب ی روانپزشک معتبرمراجعه کنین ومطمئن باشین مشکلتون حل میشه....








علاقه مندی ها (Bookmarks)