سلام
1- شما به جای این که به این فکر کنید که آیا این دختر مناسب من هست، به این فکر می کنید که آیا من مناسب اون هستم؟
دارید به جای یه نفر دیگه تصمیم می گیرید و فکر می کنید!
2- به نظر من هم (میشل هم اشاره ای داشت) شما کنترلگر و وسواسی هستید ( البته حدودش را نمی دونم) ولی به نظرم کمی سختید!!
3- مشاوره رفتید؟
4- با مهستی هم موافقم. شما از ایشون خوشتون اومده و یه سری مشکلات را حسن می بینید.
دختری که جلسه دوم سوم خواستگاری این طوری حرف بزنه؟؟ (نقل قولهاتون !!)
5- گاهی می شه بی بهانه رفت سفر، بی دلیل رفت سینما، بی برنامه رفت پارک ... نه حرف شما را می فهمم. نه جدول برنامه هفتگی نوشتن اون خانم را.
به قول آرزو اینم هم در عمل تعدیل می شه.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : دوشنبه 15 شهریور 95 در ساعت 13:10
علاقه مندی ها (Bookmarks)