خوب هر مهر طلبی درجه ای داره واسه ایشون اصلا مشکل ساز نیست و مریض گونه حساب نمیشه
ایشون فوق العادست
خیلی کودک درونش فعاله شاد و سرزنده و دیوونه و شیطون واقعا فوق العادست این همون جور آدمیه که دوست دارم واسش ریسک کنم برم سراغ ازدواج
تشکرشده 133 در 75 پست
خوب هر مهر طلبی درجه ای داره واسه ایشون اصلا مشکل ساز نیست و مریض گونه حساب نمیشه
ایشون فوق العادست
خیلی کودک درونش فعاله شاد و سرزنده و دیوونه و شیطون واقعا فوق العادست این همون جور آدمیه که دوست دارم واسش ریسک کنم برم سراغ ازدواج
امیر مسعود (سه شنبه 16 شهریور 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)