عرض سلام مجدد
شوهرم اصلا مشكل جنسى نداره، علت رابطه كمش با من فقط و فقط رابطش با ديگرانه. چندين بار پيامهاى متفاوت از خانومهاى متفاوت تو گوشيش پيدا كردم و به روش نياوردم. هبچوقت دنبال إثبات خيانتش نبودم چون من در كل از همسرم رضايتى ندارم، من تو رابطه أوليه با همسرم موندم، اون هنوز به من محبت نميكنه، احترام نميدونه چيه. نميتونه اونطورى كه نامزد قبليم دوستم داشت رفتار كنه. من يه حس خلاء دارم، من كلى نياز دارم، شماها خودتون رو بذارين جاى من، من اين همه نيازم رو چطورى برآورده كنم. به كى بگم عوض شوهرم محبت كن، به كى بگم به من زنگ بزن، دوستم داشته باش. نياز جنسى رو چيكار كنم؟
اشتباهاتم رو قبول كردم و رابطم رو با نامزد سابقم قطع كردم.
زنگ زدم به شوهرم گفتم دلم برات تنگ شده گفت وقت ندارم ميام خونه حرف ميزنيم. اومد خونه دوش گرفت خوابيد، حتى از شامى كه پخته بودم نخورد.
شايدم سوشيانت راست ميگه دارم تقاص پس ميدم