سلام میشل جان، واقعا که آفرین. چه تاپیک خوبی. مطالب بسیار زیباییه. چقدر موضوعات ظریف و قشنگی رو اشاره کردی.
آفرین به همه.
الان خیلی حضور ذهن ندارم اما همینها رو که فعلا به ذهنم می رسه میگم تا بعد.
برای اینکه من هم دنیا رو جای بهتری برای زندگی کنم سعی ام اینه که :
- با انصاف رفتار کنم مثلا اینکه از محبت کسی سواستفاده نکنم، برای منفعت بیشتر، حق کس دیگری را ضایع نکنم.
- با آبدارچی و خدمه ها در هر جا و مکانی با نهایت احترام رفتار کنم و حس ارزشمند بودن و محترم بودنشون رو تقویت کنم. چون قلبا معتقدم کسی از کسی بالاتر یا پایین تر نیست.
- تولدها رو تبریک بگم. این موضوع خیلی دلگرم کننده است چون توجه و محبت شما رو نشون میده. مخصوصا برای کسانی که تنهان.
- قدرشناس خوبی های دیگران باشم و حتی شده با خرید هدیه ای نشون بدم.
- به آدمایی که کارشون رو درست انجام میدن حتما بازخورد مثبت بدم و ازشون تقدیر کنم. متاسفانه عملکرد خوب رو کمتر تشویق میکنیم نمیدونم چرا؟
- مواظب باشم اگر کسی مطلبی رو درست متوجه نشد طوری رفتار نکنم که حس کنه کودنه یا هرچیز دیگه.
فعلا همین ها. :-)








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)