خواهر خوبم سلام
شما باید از ابتدا مخالفت خودتون رو در مورد زندگی با خانواده ی همسر اعلام می کردید ... چون خواهی نخواهی مشکلات عدیده ای وجو داره و صد در صد نمیشه از دخالت و ... جلوگیری کرد . ایشون شخصیتش شکل گرفته و تا حد زیادی نمیشه از این وابستگی کاست .
یه سوال هم دارم ... آیا مادر همسرتون فقط به همسر شما وابسته هستن یا نسبت به دو پسر دیگر هم همینطورن؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)