دوست عزیزم سلام. ممنون که بهم جواب دادین
مشکل که نمیونم بگم نداریم ولی در کنار هم ارامش داشتیم. من با خانوادش مشکلی ندارم هرچند مثل خانواده من نیستند ولی اذیتم نمیکنن. خودشم دستمو باز گذاشته در رفتار با اونها چون میدونه کار نادرستی در رابطه با خانوداش نمیکنم. در مورد اختلاف بین خودمون، چرا گاهی این سردیش منو ازار میده. قبل این ماجرا هم میشه که پیش بیاد و تا بهش میگم همیشه یک سری دلایلی میاره که واقعا دلیلش اونا نیست. تا حالا همیشه برمیگشته به مشکلات خانوادگی ولی اون مثلا به جاش یک ایرادایی از من میگیره و بعد که میخوام جوابشو بدم و بحث میکنیم تازه میفهمیم که مشکل مسئله بزرگتری بوده که تو خونشون اتفاق افتاده و اونو ریخته به هم.منتها من در موردش خیلی صبورم و اصولا به جز سه مورد در طول یک سال و هفت ماه ردی طولانی مدت دیگه ای نبوده و بعد یکی دو روز یا چند ساعت خوب میشه و برمیگرده.
مشکل فعلی ما: اختلاف اون با خانواده من- اختلاف دو خانواده- سردی گاه و بیگاهش هست که منو ترسونده
این رو هم باز بگم که من در مورد رابطه زوج ها خیلی بی تجربه ام. مطالعه میکنم اما از نزدیک ندیدم و واقعا بعضی چیزها رو نمیدونم که ایا بین همه پیش میاد یا نه. مثل همین سردی ها









علاقه مندی ها (Bookmarks)