واقعا از سوشیانت عزیز بسیار مچکرم خیلی خیلی ممنون
میخوام به نظر یکی دیگه از دوستان فکر کنید و جواب بدید
"""
ﺧﺐ ﺣﺎﻻ , ﺍﻭﻝ ﺑﺮﻭ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺑﺎ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﺩﺭ ﻣﯿﻮﻥ ﺑﺰﺍﺭ , ﻓﻘﻂ ﻣﺎﺩﺭ , ﺑﻌﺪ ﻣﻄﻤﯿﻦ ﺑﺸﻮ ﮐﻪ ﺑﯿﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭﺕ ﻭ ﺩﺧﺘﺮﺧﺎﻧﻢ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﻗﺼﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﯾﺎ ﻧﺎﻣﺰﺩﯼ ﺑﺮﻭ ﺟﻠﻮ.
ﺍﺻﻼ ﺑﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﺑﺮﺍﺩﺭﺕ ﺻﺤﺒﺘﯽ ﻧﮑﻦ ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﭘﯿﺶ ﻗﺪﻡ ﺑﺸﻪ.
چون گفتی توی تیز هوشانم احتمالا رشته خوبی هم قبول بشی که ازنظر شغلی مشکلی نداری
میتونی با وام ازدواجم زندگیتو بچرخونی چندسال اول زندگی مشکله ولی بعدش همه چیز خوب میشه
سربازی رو هم میتونی بری ولایت البته این مثبت اندیشیه وگرنه باید چند سال سختی رو تحمل کنی
ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﯽ""""
لطفا به اینم پاسخ بدید هرچند من تصمیمو بابت فراموش دختر گرفتم و اگه جوابی واسه این داشته باشین قطعیش میکنم
راستی هردوتامون بچه روستایی و کشاورزیم و اون درس نمیخونه و داداشمم تازه سربازیش تموم ش
ده
اره حق با شما بود خداییش معیارام برای ازدواج خیلی بچه گونه بود
2
خواهشا کمکم کنید فراموشش کنم وقتی که هر هفته اونو میبینم
خواهشا








علاقه مندی ها (Bookmarks)