به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 43
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 00 [ 02:19]
    تاریخ عضویت
    1395-5-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    6,733
    سطح
    53
    Points: 6,733, Level: 53
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    127

    تشکرشده 141 در 76 پست

    Rep Power
    28
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    سلام





    خب مشکل همینه دیگه دوست عزیز

    یعنی ما میگیم باید مثلا مشخصات خاصی داشه باشم که خودم را دوست داشته باشم !

    عکسی که برای شما گذاشتم یه بار دیگه بیبن!


    نیک وی آچیچ خود ش را قبول کرد ( بدون دست و پا ) و الان مربی روحیه در جهانه !


    هر فردی می تونه دوست داشتی باشه !
    اگر ما به خودمان باور نداشته باشیم - چطوری انتظار داریم دیگران به ما باور کنند .

    در واقع شما می فرمایید که اگر شرایط تغییر کنه - رفتارم هم تغییر میکنه ( اعتماد به نفسم )


    ولی باید این جوری بگی عزیز من :
    اگر باور فکریم را نسبت به خودم عوض کنم ....>>>>> شرایطم عوض میشه !


    به تلاشت ادامه بده و یادمان باشه ،،، امید چیز خوبیه و چیزهای خوب همیشه باقی میمونه ،،، همیشه

    ممنون .

    سلام

    ممنون از وقتی که میذارید. اگر منبعی برای افزایش اعتماد به نفس و منابع روانشناختی سراغ دارید معرفی کنید . این کتابی که خانم فکور گفتن ظاهرا چاپش تموم شده . کتاب از حال بد به حال خوب دیوید برنز رو تعریف میکنن . اگر منبع مفیدی میشناسید ممنون میشم ظاهرا فضای این تالار زیاد به سوالاتی از قبیل من اهمیت نمیده .حتما باید با همسرم(اگر کسی منو بپذیره) گیسو گیس کشی کنم تا شاید کارشناسی تحویل بگیره فقط شما پاسخ سوالم بدون حاشیه دادید

  2. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 00 [ 02:19]
    تاریخ عضویت
    1395-5-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    6,733
    سطح
    53
    Points: 6,733, Level: 53
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    127

    تشکرشده 141 در 76 پست

    Rep Power
    28
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها


    تو تاپیک دیکه هم به شما گفتم هر دختری معیار خودش را داره و مطمن باش دخترانی هستند که مرد بودن مرد را به قد و وزن اون نمی دونند !!

    سلام
    با توجه به روند موجود و شرایط حاکم بر جامعه فکر کنم این جمله برای حداقل 90 درصد دخترها صدق نکنه همین امروز فقط دو تاپیک معیار خانم ها قد بلند بود . جالبه 175 هم کوتاه میدونستن. فکر کن یه نفر خیلی لاغرم باشه دیگه حکم اعدامش همون جلسه اول میپیچند . حالم بهم میخوره از ازدواجی که پایه اش با ده سانت اینور اونور کردن قد یا 15 کیلو وزن بخاد تشکیل بشه.

  3. #33
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    در پست بالای شما باید جای نوشته های من و شما برعکس بشه


    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad29 نمایش پست ها

    سلام
    با توجه به روند موجود و شرایط حاکم بر جامعه فکر کنم این جمله برای حداقل 90 درصد دخترها صدق نکنه همین امروز فقط دو تاپیک معیار خانم ها قد بلند بود . جالبه 175 هم کوتاه میدونستن. فکر کن یه نفر خیلی لاغرم باشه دیگه حکم اعدامش همون جلسه اول میپیچند . حالم بهم میخوره از ازدواجی که پایه اش با ده سانت اینور اونور کردن قد یا 15 کیلو وزن بخاد تشکیل بشه.



    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها



    تو تاپیک دیکه هم به شما گفتم هر دختری معیار خودش را داره و مطمن باش دخترانی هستند که مرد بودن مرد را به قد و وزن اون نمی دونند !!




    ما با نظرات و باورهای اطرافیانمان زندگی نمی کنیم !
    مهم نیست تعداد این نظرات چقدر باشد !
    مهم اینکه همسر آینده شما یه جا تو این دنیاست ،،،،

    به این چیزها زووم نکن ! ( مثلا این کاربر فلان چیز را گفت - فلانی اونو گفت و ......)

    کارگاه ها بازی را بذار کنار


    مهارت ها ی خودت را توسعه بده - شادتر باش - در مدیریت زندگی قوی تر باش - شیک و آراسته باش .
    جذابیت یه پسر برای یه خانم فقط قد و وزن نیست !
    بعضی از بازیگران - ورزشکاران - سیاست مدارن و ...... این حرف را ثابت می کنه


    یادت باشه هر چی سخت بگیریم ، سخت تر می گذرد دوران ما !
    پس امکان داره یه شخصی معیارهای زیادی داشته باشه ،،،، ولی گذر زمان به انسان یاد میده که باید ساده تر بگیره !



    موفق باشی .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 04 شهریور 95 در ساعت 14:18

  4. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    mohammad29 (پنجشنبه 04 شهریور 95)

  5. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 00 [ 02:19]
    تاریخ عضویت
    1395-5-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    6,733
    سطح
    53
    Points: 6,733, Level: 53
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    127

    تشکرشده 141 در 76 پست

    Rep Power
    28
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    سلام

    در پست بالای شما باید جای نوشته های من و شما برعکس بشه











    ما با نظرات و باورهای اطرافیانمان زندگی نمی کنیم !
    مهم نیست تعداد این نظرات چقدر باشد !
    مهم اینکه همسر آینده شما یه جا تو این دنیاست ،،،،

    به این چیزها زووم نکن ! ( مثلا این کاربر فلان چیز را گفت - فلانی اونو گفت و ......)

    کارگاه ها بازی را بذار کنار


    مهارت ها ی خودت را توسعه بده - شادتر باش - در مدیریت زندگی قوی تر باش - شیک و آراسته باش .
    جذابیت یه پسر برای یه خانم فقط قد و وزن نیست !
    بعضی از بازیگران - ورزشکاران - سیاست مدارن و ...... این حرف را ثابت می کنه


    یادت باشه هر چی سخت بگیریم ، سخت تر می گذرد دوران ما !
    پس امکان داره یه شخصی معیارهای زیادی داشته باشه ،،،، ولی گذر زمان به انسان یاد میده که باید ساده تر بگیره !



    موفق باشی .
    چقدر خوبه شما اینقدر مثبت اندیشید. ولی کاش اینطورکه شما میگید بود .من حتی یه پالس مثبتم از اطرافم در رابطه هیکلم نمیگیرم . چرا راه دور بریم همین تاپیک تقریبا همه روش های چاق شدن و نکات مربوط به اونو بیان کردن در حالی که به طور واضح نوشته بودم مشکل اعتماد به نفس ولی نظرات بقیه یعنی داداش وزنتو ببر بالا الان هیچ ارزشی نداری . تقریبا 2500 بازدید داشته این تاپیک .مشکلم اینقدر مسخره هست که تو این 1 ماه حتی کارشناس های سایتم نظر نذاشتن در حالی که تو این مدت، بگذریم ....

    باغبان عزیز فکر نکنم کسی با این موضوع کنار بیاد . اتفاقا دارم راحتش میکنم نه سخت . من الان تو سن ازدواج هستم ولی دارم از اون دست میکشم فرار هم نمیکنم ولی کش دادن این موضوع روح و روانم نابود میکنه

  6. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 شهریور 96 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1394-7-06
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    3,017
    سطح
    33
    Points: 3,017, Level: 33
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 127 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    شما مشکلتونو ملکه ذهنتون کردین، اینقدر که تلقین هم میکنید ، اگه قدبلند بودید هم اعتماد بنفستون از بین میرفت
    به نظر من ، راهی که میتونه اعتماد به نفستونو ببره بالا ، اینه که کلا به مشکلتون فکر نکنید، حتی وقتی که دیگران دارند تمسخرتون میکنند
    اولش سخته، اما ذهنتونو جوری تربیت کنید که به حرفای مردم توجه نکنه، اعتماد به نفستون برمیگرده
    کلید حل مشکلتون ذهنتونه ، باید مسیر حرکتشو عوض کنین

  7. کاربر روبرو از پست مفید delkhaste تشکرکرده است .

    mohammad29 (پنجشنبه 01 مهر 95)

  8. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 00 [ 02:19]
    تاریخ عضویت
    1395-5-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    6,733
    سطح
    53
    Points: 6,733, Level: 53
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    127

    تشکرشده 141 در 76 پست

    Rep Power
    28
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط delkhaste نمایش پست ها
    شما مشکلتونو ملکه ذهنتون کردین، اینقدر که تلقین هم میکنید ، اگه قدبلند بودید هم اعتماد بنفستون از بین میرفت
    به نظر من ، راهی که میتونه اعتماد به نفستونو ببره بالا ، اینه که کلا به مشکلتون فکر نکنید، حتی وقتی که دیگران دارند تمسخرتون میکنند
    اولش سخته، اما ذهنتونو جوری تربیت کنید که به حرفای مردم توجه نکنه، اعتماد به نفستون برمیگرده
    کلید حل مشکلتون ذهنتونه ، باید مسیر حرکتشو عوض کنین
    من مشکلم بیشتر وزن هست نه قد هرچند قد نسبتا کوتاهی هم دارم
    چقدر باید به حرف ها و متلک های بقیه بی توجه باشم .اصلا اگر خودمم نخام رو ضمیر ناخودآگاهم تاثیر میذاره
    من برای وزن پایینم چند سال پیش حتی از مکمل هایی که کورتون داره هم استفاده کردم ولی چاق نشدم ولی اثر منفی رو سلامتیم داشت
    ذهنم دارم تغییر میدم برای مثال دیگه به ازدواج ابدا فکر نمیکنم چون کسی یه پسر 52 کیلویی رو ادم حساب نمیکنه هر چقدر هم که ویژگی های اخلاقی خوبی داشته باشه

  9. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 آذر 95 [ 11:32]
    تاریخ عضویت
    1395-2-09
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    2,947
    سطح
    33
    Points: 2,947, Level: 33
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 44.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 278 در 136 پست

    Rep Power
    44
    Array
    آقا محمد اشتباه می کنید. من چند نفر از اطرافیانم رو می شناسم که با قد و وزن کوتاه ازدواج کرده اند. مشکل شما اینه که انقدر غرق در این موضوع شدین که متوجه نیستید در دنیای واقعی مسائل دیگه ای خیلی مهم تر از ظاهر وجود داره.

    قبل از اینکه ازدواج کنید، سعی کنید اعتماد به نفستون رو افزایش بدین. ورزش کنید تا سالم باشید نه اینکه خوش تیپ بشین. کار کنید تا موفق باشید و از زندگی تون لذت ببرید نه اینکه نظر دیگران رو نسبت به خودتون تغییر بدهید.

    تا زمانی که خودتون خودتون رو نپذیرید مطمئن باشید که احساس رضایت نخواهید کرد

    از طرف یک دختر قد کوتاه، با اضافه وزن و قیافه ی معمولی.

  10. کاربر روبرو از پست مفید Amina تشکرکرده است .

    mohammad29 (پنجشنبه 01 مهر 95)

  11. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 شهریور 96 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1394-7-06
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    3,017
    سطح
    33
    Points: 3,017, Level: 33
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 127 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad29 نمایش پست ها
    من مشکلم بیشتر وزن هست نه قد هرچند قد نسبتا کوتاهی هم دارم
    چقدر باید به حرف ها و متلک های بقیه بی توجه باشم .اصلا اگر خودمم نخام رو ضمیر ناخودآگاهم تاثیر میذاره
    من برای وزن پایینم چند سال پیش حتی از مکمل هایی که کورتون داره هم استفاده کردم ولی چاق نشدم ولی اثر منفی رو سلامتیم داشت
    ذهنم دارم تغییر میدم برای مثال دیگه به ازدواج ابدا فکر نمیکنم چون کسی یه پسر 52 کیلویی رو ادم حساب نمیکنه هر چقدر هم که ویژگی های اخلاقی خوبی داشته باشه
    شخصیتتون خیلی حساسه شما
    زود رنج شدید از حرف مردم ناراحت میشید
    واقعا خیلی پسرهای خیلی لاغرو خیلی قدکوتاه هستند که اعتماد بنفسشون خیلی زیادی بالاست !

    شما رو قوی کردن شخصیتتون کارکنید، دیگه اینقدر غصه نمیخورید
    احتمالش هم هست بخاطر استرسی که بهتون وارد میشه وزن زیاد نمیکنید
    فاکتور مهمیه

  12. کاربر روبرو از پست مفید delkhaste تشکرکرده است .

    mohammad29 (پنجشنبه 01 مهر 95)

  13. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1395-4-04
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,016
    سطح
    50
    Points: 6,016, Level: 50
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 64.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    369

    تشکرشده 353 در 152 پست

    Rep Power
    47
    Array
    اصلا اگر خودمم نخام رو ضمیر ناخودآگاهم تاثیر میذاره

    نگران ضمیر نا خود آگاه خود نباشید. چیز زیادی در ضمیر ناخودآگاه تغییر نمیکنه. در واقع هیچ چیز تغییر نمی کنه !!! فقط یه چیزهایی که از قبل در ضمیر ناخودآگاه دارید

    بالا و پایین میشه و این باعث تغییر در رفتارهای شما میشه نه اینکه کلا ضمیر نا خودآگاهتون رو بتونید عوض کنید یا کسی روی شما چنین تاثیری بذاره . به نظرم چون در درون حس حقارت

    دارید و به صورت عقده در اومده حرف افراد دیگه روتون تاثیر داره.حالا به قول خودتون زو ضمیر نا خودآگاه.

    به نظرم علت لاغری شما لاغری روانی هست. به من بگید در کدوم بخش از دستگاه گوارشتون مشکل دارید؟ مثلا تو معده یا روده ؟ ابتدای روده؟ انتهای روده؟ ابتدای معده؟

    موقع ناراحتی نمیتونید غذا بخورید یا موقع خشم؟

    یک نوع بیماری روحی هست که بهش میگم لاغری دهانی یا چاقی دهانی. نمیدونم چیزی در موردش تو اینترنت هست یا نه ولی منظور درد کردن دهن نیست منظور برمیگرده به دوران شیر

    خواری و مشکلات اون موقع که اینجا جای توضیح نداره. صرفا خواستم بگم کیفیت غذا خوردن میتونه با حل مشکلات روحی تغییر کنه.

    در کل وسواس دارید. مشکل وسواستون حل بشه اضافه وزن تقریبا قطعیه. به جای مکمل به دنبال روانشناس خوب باشید.

  14. کاربر روبرو از پست مفید زندگی خوب تشکرکرده است .

    mohammad29 (پنجشنبه 01 مهر 95)

  15. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 00 [ 02:19]
    تاریخ عضویت
    1395-5-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    6,733
    سطح
    53
    Points: 6,733, Level: 53
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    127

    تشکرشده 141 در 76 پست

    Rep Power
    28
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Amina نمایش پست ها
    آقا محمد اشتباه می کنید. من چند نفر از اطرافیانم رو می شناسم که با قد و وزن کوتاه ازدواج کرده اند. مشکل شما اینه که انقدر غرق در این موضوع شدین که متوجه نیستید در دنیای واقعی مسائل دیگه ای خیلی مهم تر از ظاهر وجود داره.

    قبل از اینکه ازدواج کنید، سعی کنید اعتماد به نفستون رو افزایش بدین. ورزش کنید تا سالم باشید نه اینکه خوش تیپ بشین. کار کنید تا موفق باشید و از زندگی تون لذت ببرید نه اینکه نظر دیگران رو نسبت به خودتون تغییر بدهید.

    تا زمانی که خودتون خودتون رو نپذیرید مطمئن باشید که احساس رضایت نخواهید کرد

    از طرف یک دختر قد کوتاه، با اضافه وزن و قیافه ی معمولی.
    برخوردی که دو تا خواستگاری قبلی شد . هنوز اذیتم میکنه با وجودی که خود دخترها ریز اندام بودن . میدونم همه اینطور نیستن شاید شاید درصد کمی پیدا بشن شرایط منو قبول کنن .

    ولی فکر میکنم اینطوری اگر پیش برم علاوه بر اعتماد به نفس عزت نفسم هم از دست بدم به خاطر همین میخواستم کلا قضیه ازدواج فراموش کنم

    من از زندگی هم تقریبا لذت میبرم و فقط تنها نارضایتیم از هیکل و جثه ام هست و البته میدونم تا زمانی که خودم از خودم رضایت نداشته باشم انتظار اینکه بقیه از من رضایت داشته

    باشند بی معنیه


    نقل قول نوشته اصلی توسط delkhaste نمایش پست ها
    شخصیتتون خیلی حساسه شما
    زود رنج شدید از حرف مردم ناراحت میشید
    واقعا خیلی پسرهای خیلی لاغرو خیلی قدکوتاه هستند که اعتماد بنفسشون خیلی زیادی بالاست !

    شما رو قوی کردن شخصیتتون کارکنید، دیگه اینقدر غصه نمیخورید
    احتمالش هم هست بخاطر استرسی که بهتون وارد میشه وزن زیاد نمیکنید
    فاکتور مهمیه
    بله متاسفانه در این زمینه کمی زودرنج شدم در مورد استرس هم بله یکی از عوامل پنهان لاغری میتونه استرس باشه ولی ازمایش هورمون کورتیزول (استرس) دادم طبیعی بوده.

    در مورد افراد لاغر و قد کوتاهی که اعتماد به نفس بالا دارن(البته از دید من زیاد نیستن بلکه خیلی کم هستن) نمیدونم چطوری اعتماد به نفسشون بالا میبرن . شاید شرایط اطرافشون و

    وجود حامی و کسی اون ها رو قوی کرده . ولی متاسفانه من اطرافم نه شرایط مناسبه و نه حامی و خواهانی دارم و شرایط برای بالا بردن اعتماد به نفسم بسیار مشکل شده البته میدونم

    مهم ترین عامل تاثیر گذار خودم هستم


    نقل قول نوشته اصلی توسط زندگی خوب نمایش پست ها
    نگران ضمیر نا خود آگاه خود نباشید. چیز زیادی در ضمیر ناخودآگاه تغییر نمیکنه. در واقع هیچ چیز تغییر نمی کنه !!! فقط یه چیزهایی که از قبل در ضمیر ناخودآگاه دارید

    بالا و پایین میشه و این باعث تغییر در رفتارهای شما میشه نه اینکه کلا ضمیر نا خودآگاهتون رو بتونید عوض کنید یا کسی روی شما چنین تاثیری بذاره . به نظرم چون در درون حس حقارت

    دارید و به صورت عقده در اومده حرف افراد دیگه روتون تاثیر داره.حالا به قول خودتون زو ضمیر نا خودآگاه.

    به نظرم علت لاغری شما لاغری روانی هست. به من بگید در کدوم بخش از دستگاه گوارشتون مشکل دارید؟ مثلا تو معده یا روده ؟ ابتدای روده؟ انتهای روده؟ ابتدای معده؟

    موقع ناراحتی نمیتونید غذا بخورید یا موقع خشم؟

    یک نوع بیماری روحی هست که بهش میگم لاغری دهانی یا چاقی دهانی. نمیدونم چیزی در موردش تو اینترنت هست یا نه ولی منظور درد کردن دهن نیست منظور برمیگرده به دوران شیر

    خواری و مشکلات اون موقع که اینجا جای توضیح نداره. صرفا خواستم بگم کیفیت غذا خوردن میتونه با حل مشکلات روحی تغییر کنه.

    در کل وسواس دارید. مشکل وسواستون حل بشه اضافه وزن تقریبا قطعیه. به جای مکمل به دنبال روانشناس خوب باشید.
    خدارو شکر مشکل گوارشی و یا مشکل خاص دیگه ای ندارم و تغذیه ام کاملا مناسبه.

    در مورد بیماری روحی شاید صحبت ها و ناله های من باعث شده اینطور فکر کنید ولی من تو دنیای واقعی چیزی بروز نمیدم ولی اینجا چون مجازی هست هر چی خواستم گفتم . وگرنه از

    دید اطرافیان اینطور نیست . منم مثل بقیه افراد زندگی معمولی دارم اینطور نیست که فقط بشینم غصه بخورم هیچ وقت تو زندگی ایستا نبودم و سعی میکردم در زمینه تحصیلی یا شغلی

    یا ابعاد مختلف در حال پیشرفت باشم. بعید میدونم وسواس داشته باشم در مورد این بیماری که گفتید من چیزی تو اینترنت پیدا نکردم ولی بعید میدونم مشکل روانی داشته باشم باور

    کنید منم مثل بقیه معمولی هستم


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی اعتمادی به شوهر
    توسط sayeh_m در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 آبان 91, 11:47
  2. چه طور دوباره اعتماد کنم؟
    توسط a.a در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آبان 91, 14:43
  3. چگونه به همسرتان اعتماد کنید
    توسط eghlima در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 91, 13:58
  4. بي اعتمادي و بدبيني نسبت به ديگران (شناخت، اعتماد)
    توسط parse در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مهر 89, 19:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.