ایشون واضح و رک گفتن که حسی به شما ندارن. دیگه این که میگید من نمیخوام فراموش کنم لجبازیه!
یه تاپیک هست اینجا به اسم "بالاخره گریه شوهرم درآوردم" و موضوع به خانوم هست که میگه بعد ارسالها زندگی مشترک هنوز به شوهرم حس ندارم و با این که به شدت آدم مهربون و مسئولیت پذیری هست امام وقتی بهم دست میزنه چندشم میشه.
شما که دوست ندارید چنین سرنوشتی داشته باشید و همسر ایندتون مثل یه مجسمه بی احساس کنارتون باشه?









علاقه مندی ها (Bookmarks)