ممنون دوستان
من هميشه به حرف خانمم گوش ميكنم.ولي فكر مي كنم اين تصميمش خيلي خوخواهانست
تشکرشده 4 در 4 پست
ممنون دوستان
من هميشه به حرف خانمم گوش ميكنم.ولي فكر مي كنم اين تصميمش خيلي خوخواهانست
arman eshghi (چهارشنبه 29 تیر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)