من هم دوره وانشجویی زیاد می نوشتم
اول از همه تمام موضوعات رو روی یک کاغذ بنویس و سعی کن روی هر کدوم یه وقت طولانی بزاری براشون شخصیت تعریف کنی و....
رویدادهای اطرافت هم می تونه سرمشق خوبی باشه

نکنه تحت تاثیر " مرگ تدریجی رویا " قرار گرفتی ؟؟؟؟
من هر وقت این فیلم رو میبینم یاد نوشته هام می افته

و بهتره یه زمان و مکانی خاص برای این کار در نظر بگیری
اون وقتها من پشت پنجره روی کابینت مینشستم و می نوشتم .پنجره هم طوری بود که بقیه رو خوب میدیم ولی بقیه منو نمیدیدن

ساعتها در مورد افکار ،شخصیت هر کدومشون و آرزوهاشون می نوشتم

اگه موفق شدی یه ندا بده
کلاس رفتن خیلی خوبه ولی ایده هاتو زیاد مطرح نکن احتمال قاپیدن زیاده
توصیه های گارسیا مارکز هم خوبه حتما مطالعه اشون کن .و همینطور کتابهای میرصادقی و....
سعی کن رمان بنویسی چون بیشتر طرفدار داره .