دوست عزیز من به شدت به ضرب المثل گربه رو باید لب هجله کشت اعتقاد دارم چون خودم اینکارو نکردم و الان دارم چوبشو میخورم....یه کم بیشتر فکر کن حتی اگه تونستی مشاوره برو عجله نکن نزار یه عمر بشینی حسرت بخوری که کاش زودتر جدا شده بودم.من نمیتونم نه به موندن نه به جدایی تشویقت کنم چون خیلی توضیحاتت مختصره با وجود وقت کمت فکرکنم حضوری بری مشاور بیشتر کمکت کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)