خیلی ممنون از مدیر همدردی
نظراتتون بسیار جالب بودو در مورد خصوصیات همسرم کاملا درست تشخیص دادید متاسفانه اون اصلا با من حرف نمیزنه فقط در حدود ضروریات و رفع نیازهاشون.زندگی ما یا خیلی در سکوته یا خیلی متشنج .حد وسط نداره هر وقت هم آشتی میکنه اصلا دوست نداره راجع به مشکلات یا مسئله ای که باعث دعوا شد حرف بزنیم واسه همین مشکلات لاینحل باقی میمونن توی دلم تلانبار میشه