از دید من هم شما استارتر عزیز اصلا تفکر درستی ندارید!!! این ملاکای شما اونقدر پیش پا افتاده س که من همین الان 10 تا مورد تو ذهنم اومد! چقدر تفاوت دیدگاه بین ادما وجود داره! خیلی ها میگن خانومم 2-3 سال گپ سنی با من داشته باشه تا رفتارش و گفتارش وتفکرش پخته تر باشه و اونوقت شما به 10 سال اشاره میکنین! از دید شما یه دختر 20 ساله توانایی اداره ی زندگی رو داره؟ من 26 سالمه و تو کلان شهر تمام سالهای عمرمو زندگی کردم، تو بهترین دانشگاه از 17 سالگی تا به حال که دانشجوی دکتری هستم، درس خوندم ولی الان تازه حس میکنم دارم قدرت اداره ی زندگی رو کسب میکنم، برخورد با تنش ها، راه اومدن با همسر، برخورد با خانواده ش، حفظ کیان خانواده م، و... تو 20 سالگی اصلا برداشتی از شوهر کردن نداشتم!!! این که ادم 100 جا بره خواستگاری نشون میده که یا معیارای خودشو دقیق نمیدونه و یا اگرم بدونه از ترس زیاده خواه خطاب شدن کتمانشون میکنه و لذا چیزایی میگه که واقعا اون چیزی که میخواد نیست و لذا موارد پیشنهادی مغایر با خواست قلبیش میشه! با همین ملاک های شما کاش یه نظرسنجی بود دخترای این فروم میومدن جواب میدادن ببینین چنتا دقیقا همون ملاکارو دارن! شما ملاک هاتو ریز کن! با خودتون رو راست باشین دوست عزیز!!!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)