به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مرداد 96 [ 15:07]
    تاریخ عضویت
    1394-12-02
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    4,191
    سطح
    41
    Points: 4,191, Level: 41
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    414

    تشکرشده 240 در 117 پست

    Rep Power
    42
    Array
    از دید من هم شما استارتر عزیز اصلا تفکر درستی ندارید!!! این ملاکای شما اونقدر پیش پا افتاده س که من همین الان 10 تا مورد تو ذهنم اومد! چقدر تفاوت دیدگاه بین ادما وجود داره! خیلی ها میگن خانومم 2-3 سال گپ سنی با من داشته باشه تا رفتارش و گفتارش وتفکرش پخته تر باشه و اونوقت شما به 10 سال اشاره میکنین! از دید شما یه دختر 20 ساله توانایی اداره ی زندگی رو داره؟ من 26 سالمه و تو کلان شهر تمام سالهای عمرمو زندگی کردم، تو بهترین دانشگاه از 17 سالگی تا به حال که دانشجوی دکتری هستم، درس خوندم ولی الان تازه حس میکنم دارم قدرت اداره ی زندگی رو کسب میکنم، برخورد با تنش ها، راه اومدن با همسر، برخورد با خانواده ش، حفظ کیان خانواده م، و... تو 20 سالگی اصلا برداشتی از شوهر کردن نداشتم!!! این که ادم 100 جا بره خواستگاری نشون میده که یا معیارای خودشو دقیق نمیدونه و یا اگرم بدونه از ترس زیاده خواه خطاب شدن کتمانشون میکنه و لذا چیزایی میگه که واقعا اون چیزی که میخواد نیست و لذا موارد پیشنهادی مغایر با خواست قلبیش میشه! با همین ملاک های شما کاش یه نظرسنجی بود دخترای این فروم میومدن جواب میدادن ببینین چنتا دقیقا همون ملاکارو دارن! شما ملاک هاتو ریز کن! با خودتون رو راست باشین دوست عزیز!!!!

  2. 2 کاربر از پست مفید nardil تشکرکرده اند .

    danger (جمعه 29 مرداد 95), mahasty (شنبه 30 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چیکار کنم تنهام نذاره؟؟؟؟؟؟
    توسط donya66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 04 مرداد 93, 16:22
  2. با نامزد لجبازم چکار کنم؟؟؟؟؟؟
    توسط m.milad در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 دی 91, 02:10
  3. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 27 مرداد 91, 21:33
  4. تنهابرم کربلا یا نه؟؟؟؟؟؟
    توسط baran-tanha در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 00:00
  5. با خودخواهی همسرم چه کنم ؟؟؟؟؟؟
    توسط samamalek در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مهر 90, 08:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.