سلام خیلی ممنون که اپدیت کردید
خیلی کاربردیه اما کاش مثالهای بیشتری داشت
اینکه نوشتید حق رو به همسرمون بدیم حتی اگر حق باهاش نباشه درست من خیلی وقتها اینکارو میکنم و بعدا نظر منفیم رو اعلام میکنم خیلی وقتها نتیجه بدی داره چون میشنوم اگر قبول نداشتی چرا گفتی حق با تو ؟
و اینکه نوشتید گاهی نمیشه گفت حق باتو مثل همون قضیه دست بزن ، چطور میشه در این مورد کوتاه نیومد جوری که زن بودنمون حفظ بشه
و اینکه مدا گدایی محبت و ببخشید اویزون بودن بده اما وقتی محبت میکنیم زده میشه و وقتی کمش میکنیم منتظر میمونیم محبت کنیم و شاکی میشه که کم پیدا شدی باید چیکار کرد







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)