سلام...و تبریک بخاطر پاک بودنتون
خواستم بگم من خودم از اون دسته آدمام که تا الان چندتا دختر پسر به هم معرفی کردمو دوتاشونم منجربه ازدواج شده
با توجه به تجربیاتم میتونم بگم معیارات اصلا سختگیرانه نیست...یکم خانوادت تو این زمینه نابلدن...شاید بخاطر اینه که خانه دارن و زیاد تو جامعه نیستند...
میتونید از یکی از فامیلای دلسوز که بیشتر تو جامعستو با دخترای بیشتری سرکار داره کمک بگیرید...یا از دوستانی که ازدواج کردند و از طریق همسراشون اقدام کنی...البته خودتونم باید دقت کنید و اینطور نباشه که به دلیل موقعیت شما ظاهرسازی کنند و بهتون دروغ بگن
موفق باشید![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)