ویس عزیز من همیشه پیگیر این تاپیک هستم. چون واقعا کاربردی هست و همون چیزیه که جامعه بهش نیاز داره.
چه در دوران مجردی و چه در دوران تاهل مهمترین رابطه، ربطه ای هست که انسان با خودش داره و مهمه که خودت چقدر خودتو دوس داری چقدر به خودت احترام میزاری. شاید فکر کنین خب این مسئله ای نیست که در ظاهر مشخص باشه در صورتی که کاملا واضح و مشخص هست و همه اون رو میبینن و تشخیص میدن غیر از خودتون.
قبل از تاهل تو زندگی مجردی باید بتونیم از زندگی لذت ببریم میدونید اگر به این نقطه نرسیم چی میشه؟ بعد از تاهل حتی با ازدواج با بهترین مرد روی زمین هم نمیتونیم خوشبختی و شادی رو لمس کنیم
ویس عزیز شما بحث خیلی شیرین و مهمی رو باز کردی و خواهش میکنم که تکمیلش کنین و ادامه بدین.
ممنون از شما







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)