
نوشته اصلی توسط
فکور
سلام
ولی قابل توجه آقایون میگم در جامعه ای که حق محل زندگی و حق طلاق و حق حضانت فرزند همه شون با مرد هست نمیشه مهریه رو بخشید
درسته که شما هیچ موقع مهریه 1000 سکه ای رو نخواهی گرفت ولی شاید لازم بشه یکی از اون حقوق رو یه موقع به جاش بگیری
انسان جایز الخطاست
ممکن هست یک مرد دچار لغزشی بشه یا هزار جور رویداد توی زندگی پیش بیاد
سلام
حرف شما درسته
ولی :
امکان داره زن هم خطایی کنه و مهریه را بذاره اجرا !!!!
متاسفانه زیاده از این چیزها
انسانها ازدواج می کنند که به آرامش برسند نه که آرامش خودشون از هم دور کنند !!!
ما نمگیم همه را ببخش - ما میگیم با مذاکره باید جلو پیش بره گه نشه مثلا یه اتفاق بیافته هم مرد خطا بره و هم زن !!!!
یعنی مرد باید اینقدر باهوش باشه برای خودش یه راه فرار بذاره
زن هم همین طور !
این یعنی مذاکره !
ما میگیم زن باید با سیاست حرف خودش را بزند نه جدال !
مرد هم همین طور
که باید نمرین کنیم .
عند المطالبه و عندالاستطاعه ! برای همین هست !
متاسفانه من زیاد مشاهده کردم
ممنون .
موفق باشید .
علاقه مندی ها (Bookmarks)