باسلام
تاپیک جالبی هست
ولی
در مورد پست آخر شما
خوب ما همیشه با صفر و یک مواجه نیستیم باید قبول کرد که بیشتر آدمها نه سیاه هستند و نه سفید بلکه خاکستری هستند بنابراین هم جنبه های مثبت و هم جنبه های منفی دارن که هیچکدوم قابل چشم پوشی نیست
پس نمیشه گفت که باید در برابر مردهای خوب تسلیم شد و در برابر مردان عیاش نه
بعضی وقتها واقعا نمیشه تسلیم شد
مخصوصا این زمانی مطرح هست که بخواد نظر اطرافیان همسر باعث اقدامی غیر منطقی از طرف ایشون بشه
در اون صورت تسلیم همسر شدن به معنی تسلیم اون افراد شدن هست و به معنای تاخت و تاز اون افراد در زندگی شخصی شما بعد از اون
واقعا نمیشه تسلیم مسائل غیر منطقی شد چون مسائل غیر منطقی بزرگتری متعاقبش ممکن هست پیش بیاد
البته نظر شخصی من هست
میشه در برابر مسائل ساده که عواقبی نداره تسلیم شد ولی در برابر یک سری مسائل نمیشه واقعا
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)