با سلام دوست عزیز احتمالا همسرتون میخواد شمارو امتحان و کنه ببینه مزه ی دهنتون چیه که راجبه ببخشش مهریه باهتون صحبت میکنه میخواد بدونه شما چقدر به این چیزا بها میدید حرفو پیش بکشه ببینه شما چی میگین ....شما بهش اطمینان خاطر بدید که همچین چیزی نیست و بگید که زندگیتونو دوست دارید و همسرتونو بخاطر خودش فقط میخوایدش نه مسائل مادی...الان با وجود طفل معصوم بچه ی ده ماهتون اصلا نزارید این بحثا پیش بیاد اخه گناه اون چیه به نظر من شما باید قضییه رو برای همیشه با سیاست زنانتون جمعش کنید مردا تو عصبانیت همیشه ممکنه حرف از جدایی بزنن اما حرف باد هواست ....این که میگید 90 درصد با هم خوبید پس نشون میده ریشه ی این عشق عمیقه پس به این راحتیا خرابش نکنید ........








علاقه مندی ها (Bookmarks)