با سلام و درود
همیشه به زوج های جوان توصیه کرده ام که در دوره آشنایی به دنبال نشانه ها باشید و طرف مقابل رو به صورت بی طرف قضاوت کنید. من هنوز نمیدونم مشکلات قبلی و بحث های شما با ایشون چی بوده ولی به هر حال اتفاقی که نباید میافتاده افتاده و حرمتی که بین شما و ایشون و خانوادشون بوده لطمه شدیدی دیده. البته اگر با این اوضاع حرمت وجود داشته باشه. صبر کنید و احساسی تصمیم نگیرید. عاقلانه تصمیم بگیرید و شمکلات قبلی خودتون رو بهتر بازگو کنید. هر چقدر هم که مشکل بین شما و شوهرتون بزرگ بوده اما کاری که ایشون کردند کار بسیار ناپسندی بوده و رفتار فوق العاده ناهنجاری از خدوشون بروز دادند. با این کار حریم زندگیتون لطمه شدیدی دید و از این پس احتمالا همه اختلافاتی که در آینده بینتون احتمالا ایجا میشه در فضای خصوصی بین خودتون محصور نمیمونه و خانواده ایشون هم مداخله خواهد کرد. چیزی که ازش به عنوان "پرده حریم" در زندگی مشترک یاد میشه حقیقتی انکار نشدنی هست ولی متاسفانه در زندگی شما از بین رفته.
از این پس به جای نام psychologist با نام زندگی بهتر به فعالیت ادامه میدم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)