با سلام و تشکر از دوستان خصوصا مدیر محترم سایت من خواستگار دوم را رد کردم چون حتی صحبت کردن باهاش توی جلسه خواستگاری برام استرس ایجاد می کرد.کلا با توجه به مشکلاتی که در زندگی داشته ام بسیار احساساتی و زودرنج هستم .به خاطر آرامشی که در خواستگار اول وجود دارد دوست دارم به شناخت خصوصیات ایشون بپردازم و بتونم بفهمم آیا ایشون واقعا مسئولیت پذیر هست یا نه؟فکر می کنم بهتره در تاپیک دیگه این موضوع رو بررسی کنم.از دوستان همراه و مدیران محترم سایت بسیار متشکرم.