خداوندا به نفر بعد و تمام نفرات بعدی بده آن چیزی را میدانی به صلاحش است نه آن چیزی را که او فکر میکند به صلاحش است....![]()
تشکرشده 310 در 114 پست
خداوندا به نفر بعد و تمام نفرات بعدی بده آن چیزی را میدانی به صلاحش است نه آن چیزی را که او فکر میکند به صلاحش است....![]()
فرشته مهربان (دوشنبه 11 مرداد 95), باغبان (دوشنبه 25 مرداد 95)
تشکرشده 552 در 282 پست
من هم برای نفر بعد آرزوی سعادتی پایدار دارم
باغبان (دوشنبه 25 مرداد 95)
تشکرشده 62 در 22 پست
برای نفر بعد دعا میکنم از صمیم قلب
خداوند خیر و سعادت دنیاو اخرتو بهش بده
و همیشه پشت و پناهش باشه
امییین....
باغبان (دوشنبه 25 مرداد 95)
تشکرشده 225 در 72 پست
برای نفرات بعد و نفرات قبل دعا میکنم همیشه تنشون سلامت سرشون پر از عقل و درایت و سیاست
قلبی پر مهر دستی بخشنده روح ارام وجدان اسوده ارامش و اسایش ذوق زندگی کردن
شادی محبت دیدن از همسر دهن قرص و محکم و رازدار
سیاست زندگی با همسر و خانواده همسر
کار پر درامد و حلال
رزق و روزی فراوان
و دیدن چهارده معجزه بزرگ از خدا رو ارزو دارم انشاالله الهی امین
التماس دعا خیر ]
باغبان (دوشنبه 25 مرداد 95)
تشکرشده 62 در 22 پست
الهییی امییین
منم برای نفر بعد و همه عاقبت به خیری و سلامتی دعا میکنم
ایشالله خدا در همه حال پشت و پناهش باشههههههه
باغبان (دوشنبه 25 مرداد 95)
تشکرشده 225 در 72 پست
برای نفر بعد از خدا میخوام بفرستتش زیارت امام رضا (دلم خیلی هوای حر رو کرده صحن گوهرشاد بشینم.و دعا کن التماس امام رضا کنم به حق امام.جواد الیمه مهر منو به دل شوهرم.بندازه شوهرم دوستم داشته باشه شوهرم بره سرکار استخدامش کنن بهمون کمک کنه باهمدیگه خوشبخت و سعادتمند بشیم)
دلم خیلی گرفته یا امام رضا میشه منو همراه مادرم بطلبی بیایم پاپوست
باغبان (دوشنبه 25 مرداد 95)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
ممنونم خانم عروس خوشبخت
ان شالله همیشه خوشبخت و شاد باشید در کنار همسر وخانواده تان
آمین .
...................................
خدا یا کمک کن با تلاشی و توکلی که می کنیم ، همه ، به خصوص نفر بعد عاقبتمون به یه مسیر ختم بشه ،،،، تو اون مسیر پر باشه از :
سعادت ، شادی، آرامش ، و عاقبت به خیری ،،،، همانند شمع که یه نخ درونش دارد !
ممنون .![]()
ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 25 مرداد 95 در ساعت 16:19
شیدا. (دوشنبه 25 مرداد 95)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
ممنونم آقای باغبان
برای نفر بعد داشتن همسری پاک و مهربان و مقتدر آرزو می کنم
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : دوشنبه 25 مرداد 95 در ساعت 16:35
باغبان (دوشنبه 25 مرداد 95)
تشکرشده 225 در 72 پست
سلام
شیدا جان کاشکی ارزوت هم شامل منم میشد و همسرم پاکدو مهربون و مقتدر میشد.و ورق زندگیم به سمت سعادتمندیمون و خوشبختیمون برمیگشت امین
شیدا. (دوشنبه 25 مرداد 95)
تشکرشده 1,494 در 483 پست
سلام نفر قبل واسه نفر بعد دعا نکرد. پس من این دعا رو هم واسه خودم میگم و هم نفر بعد:
خدایا توکل واقعی را به ما عطا کن و راه و کار درست را به ما نشان بده. خدایا آرامش و حال خوب رو روزی همه ما قرار بده.
آمین
یا رب العالمین![]()
به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)