برای نفر بعد دعا میکنم از صمیم قلب
خداوند خیر و سعادت دنیاو اخرتو بهش بده
و همیشه پشت و پناهش باشه
امییین....
تشکرشده 62 در 22 پست
برای نفر بعد دعا میکنم از صمیم قلب
خداوند خیر و سعادت دنیاو اخرتو بهش بده
و همیشه پشت و پناهش باشه
امییین....
باغبان (دوشنبه 25 مرداد 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)