همه ما به نحوی به اون چیزی که اشاره کردین نیاز داریم.واقعا"نیاز داریم.آرامش وذهنی دور از دغدغه امروزی
اونی که شما میخواین تواین موقعیت زمانی ومکانی که هستین تا حدودی امکان پذیر نیست .
به عقیده من تنها راهش اینه..
به خودت برس .دلت چی میخواد ؟ اون رو با چند روز دوری از این محیط(مسافرت)عملی کن.و فکرت رو از هر چی مشکل و... formatکن
خدای نکرده افسردگی نگیری؟؟؟؟؟







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)