به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 04 دی 95 [ 08:38]
    تاریخ عضویت
    1395-4-27
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    912
    سطح
    16
    Points: 912, Level: 16
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    500 Experience Points3 months registeredTagger First Class
    تشکرها
    49

    تشکرشده 21 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.ممنونواز صحبت های خوبتون.حس می کنم واقعا بهتر شدم آروم تر شدم.
    فکور شما نمی دونید من چه جور آدمی هستم.من نمی تونم خودم رو دوست داشته باشم چون واقعا نفرت انگیزم.دوست دارم حس مثبت به خودم بدم ولی واقعیت اینکه من بی حیا و بی شخصیت شدم و کلا آدمم نمیشم.من خیلی وقتا یاد کارهام می افتم خودمو می زنم.آقای امین سرزنش نمی کنم خودمو ولی نمی تونم کارایی که کردم فراموش کنم.باغبان عزیز درست می گی همش درگیر گذشته و آینده هستم ولی شمام اگه جای من بودید مثل من می شدید چون من مرتکب خطاهایی شدم که قابل بخشش نیستن.
    من دوست ندارم اقرار کنم به گناه های خودم.چون می دونم فقط این حرفا رو باید به خدا بزنم و از اون بخوام ببخشه منو.ولی انقدر دلم پره نمی تونم نگم.اینکه بقیه فکر می کنن آدم خوبی هستم بیشتر منو زجر میده.چون خیلی خیلی خیلی بدم.
    من خیلی از مشکلات زندگیم رو تو تلگرام برای همکارم تعریف کردم.اون اصلا دلش نمی خواست مشکلات من رو بدونه.چند بار من رو بلاک کرد.ازش خواهش می کردم بزاره حرف بزنم.حتی بهش ابراز علاقه کردم.خیلی آدم محترمی بود خیلی مهربون و با احترام به من گفت دیگه بهش اس ام اس ندم
    گفت لطفا به من اس ام اس ندید.
    منم قبول کردم چند روز اس ام اس نمی دادم دوباره خوابش رو دیدم بهش اس ام اس زدم با اسم کوچیک صداش کردم گفتم خوابمو.گفتم دست خودم نیست.گفت می دونم.چهارشنبه هفته پیش بود.وقت مشاوره داشتم از مشاوره که برگشتم بهش اس ام اس زدم گفتم مشاوره رفتم داشتم تعریف می کردم مشاوره چی گفت
    یهو برام اس ام اس زد گفت خانم فلانی اینا به من مربوط نمیشه.اینا رو به من نگید.
    منم از اون روز دیگه چیزی نزدم ولی حالم خیلی بده.هر لحظه یادکارام می افتم.الان در نظر اون من یه آدم قابل ترحم و بد بختم.نمی خوام درد دل کنم ولی به کی بگم این همه بدبختی رو من به کی بگم؟ من با اینکه می دونستم اون متاهله وقتش رو می گرفتم از وقتی باید برای خانوادش می ذاشت هی مزاحمش می شدم الکی به بهانه های مختلف.هر شب خوابشو می دیدم.می خواستم یه کاری کنم عاشق من شه.می خواستم زنش بشم.
    شوهر سابقم با یه زنی که ۷ سال از خودش بزرگتر بود به من خیانت کرد.من وقتی از همه چی مطمئن شدم تماس گرفتم با اون خانم تلفنی توهین کردم.بعد اومدم تو واتس اپ و تلگرام ادش کردم کلی اس ام اس توهین آمیز فرستادم.با گوشی مادرم و پدرمم فرستادم.نمی دونم چرا خودم شدم مثل اون.

  2. کاربر روبرو از پست مفید carameli تشکرکرده است .

    فکور (چهارشنبه 20 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عشق عمیق من ب کسی ک جایی تو زندگیش ندارم
    توسط negaham در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 بهمن 92, 13:55
  2. تو رستم دستانی از زال چه می ترسی
    توسط ani در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 14 خرداد 90, 12:17
  3. یه کسی منو راهنمایی کنه تو رو خدا !!!!!
    توسط varjavand در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 10 خرداد 87, 19:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.