سلام وباعرض پوزش از صاحب تایپک
چرا من نمیتونم تایپک جدید بزنم ضروری لازم دارم به پاسخ شما عزیزان در باره یه موضعی میشه لطفا کسی کمکم کنه؟؟؟
تشکرشده 45 در 15 پست
سلام وباعرض پوزش از صاحب تایپک
چرا من نمیتونم تایپک جدید بزنم ضروری لازم دارم به پاسخ شما عزیزان در باره یه موضعی میشه لطفا کسی کمکم کنه؟؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)