سلام و عرض ارادت خدمت همه دوستان
شرايط خيلى سختى براى تصميم گيرى داريد
حالا براى اينكه بتونيد يه تصميم منطقى داشته باشيد يه مقدار موضوع رو تحليل كنيم
١: چه حريمى رو ايشون قبل ازدواج و اين اتفاق براى خودشون تعريف كرده بودن ؟
منظور فقط اين اتفاقى كه الان شرح داديد رو خارج از چارجوب عقايد و شخصيت خودشون ميدونن ؟ (مثلا با دوستى و... مشكلى ندارن؟) يا نه اصل رابطه رو هم از ابتدا غلط ميدونستن ؟
پس اول ببينيم اين حريم تو چه بازه اى تعريف شده .
٢: آيا تحقيقاتى كه شما انجام داديد مؤيد صحبت ايشون تو بند قبل هست ؟
منظور صرف صحبت ايشون نميشه نظر داد
٣: با عقايد،رفتار و شخصيت ايشون منهاى اين اتفاق مورد بحث، مشكلى ندارى؟
٤:دليل اين ارتباط با اون آقا چى بوده ؟
و چرا تا اين مرحله پيش رفتن ؟ و دليل قطع ارتباطشون چى بوده ؟
٥: ارتباط ديكه با مورد ديكه اى هم بوده ؟ اكه بوده تو چه سطحى
٦: چند وقته با اين اقا قطع رابطه كردن ؟
٧:چرا الان كه عقد كرديد اين موضوع رو مطرح كرده ؟
٨: نظرت راجب خانوادش چيه ؟
٩: به جز اين موضوع ، مشكل ديگه اى هم داريد ؟
١٠: شما چه حريمى رو قبل ازدواج براى خودتون در اين موارد تعريف كرده بوديد و بهش پايبند بوديد ؟
اين سوالاتى بود كه پاسخ بهش ميتونه شما رو به مسير تصميم درست هدايت كنه
اينكه كارى كه انجام داده از سر سادگى بوده يا نه اتفاقا بيانكر شخصيت قبل از ازدواجش بوده.
بهترين حالتش ميشه سادگى دختر . كه باز هم نميشه به راحتى ازش گذر كرد و زندكى با يه دختر ساده لوح هم مشكلات خاص خودش رو داره كه بايد روش فكر كنيد.
اينكه فك ميكنيد اكه ايشون رو طلاق بديدگزينه مناسب ترى پيدا نميشه هم درست نيست اصلا با همجين ديدكاهى به فكر ادامه زندكى نباشيد
اكه نتونيد با اين موضوع كنار بيايد على رغم همه خصوصيات مثبتش ،روى ارامش رو تو زندكى با اين خانم نميبيند
فقط ٢ نكته با توجه به نظر دوستان و مشاورتون بگم .
بحث ما راجب گناهكار بودن يا نبودن ايشون بعد از توبه و ابراز پشيمونى ايشون نيست اصلا حقم نداريم بيايم راجب اين موضوع ( گناهكار بودن)نظر بديم
اين رابطه ايه بين خدا و بندش ، به ماها مربوط نميشه
نكته بعدى توصيه به در نظر گرفتن رضايت خدا:
با توجه به شرايط و قوانين خيلى سختىگيرانه اى كه خدا براى إثبات اين ناهنجارى گذاشته ، به نظر ميرسه خدا نظرش بر اين بوده كه اين موضوعات باز نشه و شايد بشه گفت كه اكه بخايم خيلى جدى به اين موضوعات ورود كنيم بوى گندش جامعه رو برداره و تبعات خيلى سنگينى داشته باشه
پس جمع بندى موضوع اينكه به نظر ميرسه نظر خدا به گذر كردن از اين موضوع نزديك باشه.
حالا سوال اينه كه حالا كه به اين نتيجه رسيديم كه خدا، الرحم الراحمينه ، زود ميبخشه و به ديكران هم اجازه نميده به بندش به چشم گناهكار نگاه كنيم و از طرفى هم به اين نتيجه و جمع بندى رسيديم كه نظرش بر اينه كه از موضوع گذر كنيم . ميتونه دليل و انگيزه كافى براى گذشت شما باشه ؟؟؟!!!
اينكه بيايم به صرف رضايت خدا ، و بدون در نظر گرفتن ظرفيت ها ، نظر بديم كه از هم جدا نشيد منطقى به نظر ميرسه !!!؟؟؟
پس نتيجه اينكه به خودت رجوع كن
این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور
پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم!
سالها منتظر سیصد و اندی مردانیم ...
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم
اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید
به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)