لیاقتت همین زندگیه . وقتی دم نزدی و ساختی یعنی لایق همینی ، شوهرت با زن شوهر دار بوده و تو ساختی ؟؟؟؟؟؟ من نمیفهمم چرا فک میکنین با هرچیزی ساختن نشونه ی زن نمونه بودنه ؟؟؟ خیلی خودتو کوچیک کردی ، خودتو لایق همین وضع کردی . وقتی خودت ارزش واسه خودت قائل نیستی چطور میخوای شوهرت ارزش واست قائل باشه ؟ حواست باشه لطف مکرر حق مسلم ! متاسفم کمک و راهنمایی ازم برنیومد البته اسم تاپیکت هم یه جوریه انگار خیلی دنبال راه حل نیستی و بیشتر میخوای مقصرو بشناسی که بهت میگم : 70 درصد تو مقصری . ساده از عزت نفست گذشتی ، اینکه با نداریش ساختی احسنت داره ولی اینکه خیانتو دیدی و دم نزدی یه فاجعه اس . تو مگه چی کم داری که اون بره دنبال بقیه ؟ لابد با خودتم فکر میکنی چه زن قوی هستم ، شوهرم علنا خیانت کرد و من چیزی نگفتم ، ترکم کرد و اعتراضی نکردم ، افرین به من . در حالیکه از بعضی چیزا نمیشه گذشت ، نباید گذشت . من نمیفهمم الان دقیقا دلخوشی تو با این مرد چیه که به خاطرش از این خطاها گذشتی ؟ ادم میتونه به خاطر وفاداری یه مرد از اوضاع نابسمون مالیش بگذره یا به خاطر اخلاق فوق العادش از پرخاشگریای گاه به گاهش بگذره . الان تو واس چی این اقا از بی وفایی ، بی پولی ، بد اخلاقی و بی مسئولیتیش گذشتی ؟ (این سوالو واس تحقیر یا توهین نپرسیدم واقعا دلم میخواد انگیزتو بدونم ، چیزی که تو توصیف کردی یه دیو دو سر بدون هیچ نقطه ی روشنیه ! )
به نظرم تا وقتی بلد نیستی به خودت احترام بذاری ، تا وقتی که تو زندگیت منفعل باقی بمونی همین اوضاع در شانته و باید بسوزی و بسازی ، مگه اینکه اونقد شهامت پیدا کنی که یه بارم شده تو فاعل باشی و اوضاع رو دست بگیری








علاقه مندی ها (Bookmarks)