سلام مجدد
ببخش که نمیتونیم زود به زود باهات در ارتباط باشیم / چون تعداد پست و موضوع زیاده !
خودت میگی بازیت داده / پس بی خیالش شو / شماره تو عوض کن / آی دی تو عوض کن / هر کاری میتونی انجام بده تا ارتباطتون کاملا قطع شه !
اگه مزاحمت ایجاد میکنه / میتونی با خانوادت در میون بزاری !
ما تقریبا همسن هستیم و ازت انتظار بیشتری داریم / خودتو زود نباز / دندون خرابو باید کشید !
آی دیم salmas.chat هست / خواستی پی ام بده








علاقه مندی ها (Bookmarks)