سلام مجدد

ببخش که نمیتونیم زود به زود باهات در ارتباط باشیم / چون تعداد پست و موضوع زیاده !

خودت میگی بازیت داده / پس بی خیالش شو / شماره تو عوض کن / آی دی تو عوض کن / هر کاری میتونی انجام بده تا ارتباطتون کاملا قطع شه !

اگه مزاحمت ایجاد میکنه / میتونی با خانوادت در میون بزاری !

ما تقریبا همسن هستیم و ازت انتظار بیشتری داریم / خودتو زود نباز / دندون خرابو باید کشید !

آی دیم salmas.chat هست / خواستی پی ام بده