چرا من یه پشنهاد دارم
چرا میخای بهش جواب رد بدی؟
چه لزومی داره بهش بگی رابطه داشتی اصلا اینکارو نکن و هیچ وقت نزار بفهمه مطمعن باش فقط ایشون نیست ک حساسه همه ی مردا حتی روشنفکرترین به ظاهر هم حساسن به این مسئله در مورد کسی که باهاش دوست بودی هم بهتره فراموشش کنی ازت خواهش میکنم زندگیتو خراب نکن به این فکر کن که آینده ی باهاش نداری چون وقتی کار و درآمد نداره ازدواجم کنید خیلی زود مشکلات اقتصادی اذیتت میکنه واقعا میتونی اینطوری زندگی کنی؟ اگه قرار بود میومد حتی اگه کار نداشت حالا بماند که بعد ازدواج اخلاقش عوض نشه پس وقتی موقعیت خوب داری چرا میخای از دستش بدی!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)