اصرار شما به ارتباط سریعتر فقط باعث حساسیت بیشتر همسرتون میشه. یعنی عکس هدفی که دارید و همچنین باعث دلخوری بیشتر همسرتون که نشون میدید که خواسته اش رو درک نکردید. همونطور که ازتون خواسته کمی بهش فرصت بدید تا هم شما رو بهتر بشناسه و هم خانوادتون رو (البته در همون ارتباطات حداقل). والبته من اگر جای شما بودم در ارتباطاتم با شوهر خواهرم زیاد صمیمی نمی شدم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)