سلام
تایپیک شما از حد مجاز پنجاه پست عبور کرده.جمع بندی ازروند نتایجی تا الان رسیدید ٬داشته باشید
۱-معیارهای شما برای ازدواج تا حدودی متناقض مییاشد و این رسیدن به نتیجه را هم برای خودت هم کسانی که نظر دادند دشوار میکند
۲-همانطور که خودت اشاره کردی نگاه شما به مساله تا حدودی فانتزی هست
۳_در قسمت تحلیل بیش از حد مساله به سر میبرید واین شما رو دچار رکود در تصمیم گیری میکند
۴-نگاه کمال طلبانه به مساله هم هر بار شما را دچار وسواس وعقیم کردن نتایج میکند
بنابراین سعی کنید با شناخت خود وارزشهایی که پذیرفته ای معیارهای ازدواج را برای خودت مشخص کنی بدون پیچیده تر کردن مساله... انتخاب منطقی ودرست واصولی در موفقیت زندگی مشترک بسیار تعیین کننده ست اما با وجود این ازدواج وزندگی مشترک به هر حال مسائل ومشکلات خاص خودش را خواهد داشت در کنار مزیتهایی که دارد که این نوع مشکلات باید در کوران زندگی حل شود نه با یک تفکرات بسته بندی شده ومطلقی از قبل که من هیچ مشکلی را برای زندگی مشترک نمیپذیرم وهمه چیز باید در انتخاب حل شود.در قسمت خواستگاری وشناخت ومعیارهای ازدواج این تالار مقالاتی هست برای شفاف شدن ونتیجه مناسبتر.مطالعه آنها سودمنده
احتمالا یکی دوسال آینده حتی اگر ازدواج هم نکنی طرز فکر ونگرش الان را نخواهی داشت.در مورد دوستیابی و انتظاری که از نتیجه آن داری میتوانی تایپیکهای همین تالار مثل دلایل عینی برای منع روابط دختر وپسر رامشاهده کنی برای انواع واقسام تقکرات وسنین وافراد مختلف وشرایط مختلف تجاربی اتفاق افتاده که درآن تایپیک هست شاید این شما را از تجربه عاطفی که به آن اشاره کردید بی نیاز کند.(برای بررسی ازدواج مشود. هم تایپکیهای قدیمی در این تالار هست که احتمالا میتوانی بهره های فکری مورد نیازت را از مطالعه آنها ببری
.....البته دوستان جوابهای مفصل ودقیقی از زوایای گوناگون به شما دادند ...این پست من فقط یک جمع بندی کلی بود
موفق باشید
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
ویرایش توسط ammin : شنبه 02 مرداد 95 در ساعت 23:34
علاقه مندی ها (Bookmarks)