دوست عزیز کاربر آخیش
فرمودید :این مرد در حد یک آیت الله برام اثبات شده
شما خودت صاحب تجربه هستید ولی جسارتا ، تجربه بنده به من میگه باید بیش از همه نگران همین بابا باشید !!!
افرادی مثل رئیس شما در شرکت ، یک همکار دلسوز یا همین بابا که زیاد محبت داره ، این افراد بیشترین خطر هستند و به قول معروف «مگسانند گرد شیرینی»
باید بپذیریم که هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره و همدردی ها ، نصیحت ها ، ابراز محبت ها ، کار راه انداختن ها و غیره ، یک انگیزه های پنهانی هم داره که کم کم ابراز خواهد شد!
این شخص خاص که میگید داره پدرانه برخورد میکنه هم بالاخره یک مرد غریبه هست و شما یک زن مطلقه . شاید ایشون واقعا خودش رو کنترل کنه ولی بدونید که رابطه بستر انحراف هست و مراقبت کردن شما از این مساله ضرر نداره!








علاقه مندی ها (Bookmarks)