با سلام ، متاسفانه خانم من نمیاد مشاور چون اصلا قبول نداره که رفتاش اشتباهه در ضمن منم اصلا اون روحیه سابق و ندارم که برای بقا بجنگم . نمیدونم شاید به قول دوستمون اونقدر تنقر و تحقیر تو دلم هست که نمیتونم . کلیپ دکتر حبشی رو هم مدتها پیش بهش دادم اما دریغ از گوش دادن بهش. فقط نمیدونم چرا برا خراب شدن هزار دلیل هست اما برای موندن و جنگیدن هیچی . این خانواده یه مترسک میخوان بجای داماد و صد افسوس که فکر همسرم هم همینه ..
ولی به حول و قوه الهی میخوام برم پیش خواهرم و باهاش آشتی کنم اگه خانمم هم نیاد تنهایی میرم ولی اگه نیاد منم دیگه دلم باز نمیشه برم پیش خانوادش
من نتونستم روابطمون رو درست بیان کنم الان بجایی رسیدم که میخوام سر کوچکترین چیزاها با خانوادش لج کنم دیگه تحقیر بسه
- - - Updated - - -








علاقه مندی ها (Bookmarks)