دوست عزیز نگفتین که چند سالتون هست. در سن های بالا تر ( نزدیک 30 و بالاتر) کمتر اختلاف سنی اهمیت داره تا سن های کمتر.
البته از شما که اصلا اختلاف سنی نیست. درواقع همسنین و به نظرم اگه همه موارد اوکی هست هیچ ایرادی نداره. خانواده شما هم اگر منطقی باشند موردی نمیگیرند مگر اینکه این سن رو بهانه کنند برای سایر موارد اختلافشون.
فقط یک چیزی هست: بعضی افراد بزرگتر از سنشون هستند ( از لحاظ احتماعی- غقلی و فکری) و برخی کوچکترند. این رو هم در مورد خودتون و اون خانم لحاظ کنند و اگر میبینید در هر صورت این شمایین که به واسطه بلوغ فکریتون، بالغ تر هستید، پس باز هم یک برگ برنده هست و به مشکلی بر نمیخورین انشالا.
راهتون روشن








علاقه مندی ها (Bookmarks)