دلخسته ی عزیز سلام
کاش راهکاری میدونستم وبهتون میگفتم
وقتی این همه مشکلات روتواین سایت میخونم خیلی ناراحت میشم ویه جورایی مطمئن شدم انسان بی غصه وجود نداره!
چقدر مشکلات من در مقابل مشکلات خیلیا وحتی شما کوچیکه!وچقدر من ...
به نظرمن گره ی مشکلات فقط دست خداست،شنیدم هرکی رو بیشتر دوست داشته باشه بیشتر تو رنج وسختی میندازه تاامتحانش کنه.
من راهکارخاصی نمیدونم اما میدونم آرامشی که انس باخدابه آدم میده تو هیچ جای دنیا نمیشه پیداش کرد!
امیدوارم این آرامش سردی روابطتون باهمسرتون رو از بین ببره...
شماکه این زندگیو رو رها نکردید تا ازدوباره باهمسرتون بسازیدش خیلی باید تو این راه تلاش کنید وبازهم امیدوارم نتیجه این تلاش هاتون رو به زودی بگیرید..








علاقه مندی ها (Bookmarks)