سلام دوست من
آقا رضا خیلی خوبه که به این موضوع آگاه هستی و سعی داری نسبت به حل آن اقدام کنی.
خانوم ها، معمولا این دسته از مسایل و رفتار ها براشون فراموش نا شدنی است. یک روزی، یک جایی بالاخره همسرت زبون میاد و دست به مقایسه ای هر چند کوچک با خانواده خودش می زنه. ( البته به خصوصیات اخلاقی همسره شما هم مربوطه)
مهمترین مسئله که برای خانوم ها وجود داره، اینه که بدونن نظر شوهرشون در اون زمینه چیه و آیا آقای شوهر ناراحتی خانوم براش مهم هست یا نه.
تا اینجا کار شما یه مرد مطلوب هستی. چون به موضوع آگاه شدی و با خانومت هم نظری.
حال اگر برای رفع این موضوع اقدام کنی به یک مرد ایده آل تبدیل میشی.
-------------------------
دوست من تمام سعی شما باید این باشه که این قضیه رو دو قطبی نکنی. اگر این موضوع دو قطبی بشه، اولین کسی که بین این دو قطب له میشه شما هستی.
در قدم اوم خانومت باید بفهمه که شما با رفتار خانواده ات موافق نیستی و هر وقت این اتفاق افتاد بیشتر هوای خانومت رو در اون جمع داشته باش.
در قدم دوم باید با خانومت صحبت کنی که بفهمه شرایط فرهنگ خانواده شما اینه و تغییر انسان ها دست ما نیست هر چند که تلاشت رو برای بهبود اوضاع خواهی نمود. و بعد به خانومت از گذشته ها بگو و موارد مشابه تا متوجه بشه که این کار آنها، ریشه در خصومت نداره.
در قدم سوم همین راهی که شما رفتی و در جمع به شوخی با خواهر و مادرت صحبت کردی خیلی خوبه.
اگر با مادرت یا یکی از خواهرانت صمیمی هستی، موضوع رو مطرح کن و سعی کن این جوری مطرح کنی که برای شخصیت و شان خانواده ما این رفتار ها خوب نیست و در انتها بگی همسر من از این کار ها ناراحت میشه.
در انتها هم سعی کن بسپاری به زمان تا قضیه رو حل کنه. اگر فکر میکنی صمیمیت بیشتر خانومت با خواهرات کمک کننده است، برنامه های دورهمی بیشتر بگذار. مثلا براشون استخر در نظر بگیر یا کلاس ورزش و پیکنیک و .....
اگر هم احساس کردی از هم دافعه دارن، از هم دورشون نگه دار.
مدیر شما هستی دوست من.









علاقه مندی ها (Bookmarks)